Så vad hände med kampen då?

Tjabba!
Er älsklingsbloggare är tillbaka!!!!!!!! Upp med fingrarna i luften, broshan forma ett M ahihi!
Idag är det torsdag vilket betyder att det är fredag imorn. Känns ganska lägligt att fredagen är imorn. Hade inte orkat med ifall fredag låg efter måndag typ. Iaf så kan jag inte med min skola eller folket som går där. Det bara skriker efterblivenhet om allt och alla, ja inklusive mig:)
Jo iaf, imorn = Fredag = Fekke!!!
Pengarna kommer imorn också yippieeeeeee. Jag och fest är like this *gör ett konstigt fingertecken*
Internskämt, absolut noll komiskt för er men jag fnissar lite grann iaf.
Imorn har jag som tur är bara en lektion och denna lektion infattar ett prov, alltså behöver man inte stanna lektionen ut, hur bra?!!!!!!!!:O Egentligen har jag en till lektion men det ska jag skippa med hjälp av en snälla mor♥
After school blir det stan med den snälla modern jag nämnde nyligen. Sen blire väl nairobi och fixelifix med en girl or more. Sen iväg och supa ynglingar under bordet. Antingen på landet eller ah på landet.
Only time will tell:D

Man ba Rymdmelinda till er tjänst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida