Julafton tjugotolv

Pengar rullar in som dom ska, det går bra nu!
Nää, men mitt cashflow har avtagit lite då årets julfirande med mami
snart är över.
Men imorn firar jag med pappa o hans sida av släkten så då hoppas jag att
jag får mer cashmoney!!
Yee jag är en girig barnrumpa som tycker att julen handlar om pengar.
Eller inte, men har ju lite saker som måste införskaffas så behöver
pengar.
En dag i sthlm utan pengar är la inte såå kul.
Men jag vet att vi ska fira Jesus idag så snart traskar jag iväg till kyrkan
och sjunger om Davids son osv.
KUL:D:D:D
God fucking jul♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida