Offentlig fiende

Ouff, mindre än en månad kvar tills jag fyller nitton.
Shit pommes frites, hur ska man fira det?
Asså när jag fyllde arton var det ju ganska självklart. Men nitton
är ju föga speciellt.
Jag får la klura lite granna.
Iaf så längtar jag just nu till den 27 dec.
Då är jag nypiercad och slipper gå runt med denna klump
som befinner sig i min mage.
Önskar att jag visste vilken sorts smärta som väntar mig, men antar
att jag måste vänta tills den 27.
Vågar ju knappast prova själv :0
Då blir man väl förlamad och hur ska jag då kunna mata ungfan?!
Söt unge med le coq på tröjan :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida