Är det någon ska med ut på en fet?

Gaaaaaaaah jag får panik!!!
Har absolut inget att göra eller någon att va med.
Miss populär, jomenvisst.
Får väl skylla mig själv som inte hör av mig.
Men någon kanske kan höra av sig nån gång iaf.
Hemlösa har fler kompisar än vad jag har, patetiska fia det är jag det!!:D
Nej men det är chill!
Iaf så spenderar jag min lördagskväll med att kolla lägenheter.
F*n vad jag vill härifrån.
Har hittat tusentals lägenheter jag vill ha, borde dock inte ta bostadslån
för min första lägenhet, men vafan jag måste ju ha ett boende.
Och jag tänker inte bosätta mig ute i hallonbergen, huuuuuu!!!!
Ähh, har ju fortfarande ett år kvar i denna fantastiska stad, tack och lov:)
Jaja
Eller?:P hö hö hö hö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida