Tosse

Jag får panik. Det går fan aldrig vägen längre.
Man sitter där som ett mähä och ber för att det
ska funka, vecka efter vecka. Men inte fan gör det det.
Gah, egentligen är det inte värt ont i magen och andra stressymtom,
men ändå hamnar man i samma situation igen.
Tyvärr blir det nog inte bättre med åren.
Flyttar jag till hufvudstaden, lär paniken bryta ut mer.
Men, men det är det värt.
Kärleken är alldeles för stark för att motstå. Ack.
Har under veckan som gått fått ett ny tatueringsidé.
Fan vad behövligt liksom, jag har ju bara femtioelva på lager liksom.
Dock ska jag vänta med tatuering, tills jag vet vilken jag vill göra först.
Men ska nog pierca mig innan sommaren tar slut.
Även fast jag kommer grina sönder.
Första och troligtvis enda bilden på mig i studentmössa.
Mössor och jag passar inte som handen i handsken.
Mössor funkar endast som kamouflage.
Avslutningsvis så saknar jag min klass:(
Förutom typ tre, mohah evil....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida