Drägg

På riktigt.
Bakisheten verkar vägra försvinna från min kropp.
Känner mig totalt död, kan knappt äta.
Vill sova hela tiden och ba typ dö.
Gjorde det smarta valet att dra till stan och sola.
Mådde ännu sämre efter det. Blev typ helt yr efter en kvart.
Men det kunde jag ju inte göra något åt, för jag hade ju en kvart kvar.
Och mitt cashflow är dött, så det var bara att härda ut:):):)
Men men, imorn blire utgång.
Sen måste jag va nykter iaf en vecka.
Tror det är terassöpnning om två veckor så då lär jag väl dra ut.
Sen äre ju snart valborg och jag missar inte min egna högtid.
Måste dessutom dra ner på stan idag för att fixa present till frankie.
Hatar det. Alla mina vänner börjar lämna tonåren med start imorn(?) och jag är
kvar som ensam nittonåring.
Men det är soft.
Är femton mentalt så ja.
Ska snart in och duscha. Måste skrubba bort kinatecken som dök upp nån gång i måndags natt.
Sen ska jag väl gå och självdö.
Vi hörs mimis.
Fager ungfan verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida