K-k-k-kaos

Borde verkligen ta och plugga just nu men känner ba nä.
Är trött på livet och majoriteten av människorna som finns i mitt liv.
Jag vill byta miljö, skaffa mig ett jobb och tjäna tjockt med pengar.
Jag vill vara brun, smal, ha långt hår, ha en bästa vän man känner att man kan
umgås med närsom, ha nån att va kär i (även om det är det värsta som finns).
Mina fyllecruschar är ju inget att hänga i julgranen hahah.
Jag är så jävla patetisk att jag borde dra till typ Luxemburg och bosätta mig i en
koja i skogen, utan mobil.
Men så wild and crazy är jag inte!!!!!!
Skulle dessutom hata livet i luxemburg till max, så jag nöjer mig med Sverige!
Yeye, igår var jag med när lilla emmiz skulle tatuera sig.
Det var ju ett äventyr.
Konstig salong, överpris och en besserwisser till tatuerare.
Nä, tacka vet jag Victor.
Så nu ska jag bara skrapa ihop ett par lax och sen kör vi ryggraden.
Eller en fettsugning av mage och haka.
Det vore la nice!:D
Värsta vimmelbilden nånsin h e r r e g u d .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida