Miljoner känslor av alla dess slag

Hatar att gå runt med ett kaosat huvud. Försöker glömma den lilla
pojkstackaren som verkar va lika fuckad som jag.
Lika barn leka bäst är en myt.
Eller det borde vara myt iaf, två sorgliga människor drar bara ner varandra och
jag kan inte gå tillbaka till den jag var som sjuttonåring.
Dock lär det inte hända pga saker jag fick reda på för typ en vecka sedan.
Men det är tjill, kärlek och känslor är inget för mig egentligen.
Blir bara trött och patetisk när jag kommer på att det snart är två år sen Jakob
och jag har inte haft nån efter det.
Alla mina kompisar har nån eller har iaf haft nån.
Men mongot Melinda lämnas ensam HAHA.
Fan vad ful jag är.
När bloggen öppnas igen borde dessa inlägg raderas.
Men jag är på botten just nu, finns inte speciellt mycket positivt att skriva om.
Tänkte dra och sola imorse, kollade ut.
Fittväder.
Så istället är jag hemma och chillar med mina demoner :)
Ytterst smart val.
Naaah så nu ska jag väl ta tag i plugget och glömma omvärlden ett tag.
Vettefanken om denna bild redan är upplagd, för duktig som jag är har jag glömt lösen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida