Because I got high

Idag är jag sur.
Jag är sjuk så måste hålla mig hemma ikväll, helkul.
Det är nån random utanför mitt fönster så jag måste gömma mig typ, så han
inte ska falla pladask för mig.
Ska snart sticka in på mitt rum och gömma mig.
Vill inte sitta i vardagsrummet om han åker förbi o ba hej hej!
NEEEEEE.
Det är en dryg människa som håller på och dödar mitt flow för jag tydligen tar bort
kommentarer på instainstainsta.
Man ba du följer mig inte ens, hur vet du vad jag tar bort?
Patrask.
(förresten vet jag inte ens hur man tar bort kommentarer ponyboy så sschh)
Är allmänt hungrig men orkar inte laga mat.
Dock kommer min broder hem snart så ska dryga med honom ahiii :D
Såg förövrigt en gammal crush i tidningen häromdagen.
Det var kul och känslorna flög ut genom fönstret eller?!
Längtar till måndag gör jag också!
Då har jag cashflow och det är match ab00 :):)))
Vi ska vinna, vi ska ta dom, vi ska göra ketchup av dom.
HAMMARBY
*klappklapptrippelklappfrippelklapp*
Bajen♥
Sicket sammanhängande inlägg.
Jag vill passa på att be om ursäkt för den usla grammatiken i hejaramsan men
de o dem intresserar mig inte just nu när jag är on fire!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida