Kilili

Alltid kul att ligga klarvaken i en överhet säng med begynnande ångest i magtrakten...
Men hey, ere fredag så ere vaa!! :)
Kom på att min blogg lär knappast gynna mig i min jakt på jobb men ääääh.
Borde kanske dra ner på stan o dra en lina o en bärtz.
Dock lär inte det hjälpa mig i min katt och råtta lek med John Blund, så skippar det.
Istället tittar jag på tv för att hålla demonerna på avstånd. Funkar sådär asså :((
Alla går väl igenom toppar och dalar i livet men vissas toppar varar i evighet.
Min senaste topp varade i ett par veckor typ o sen dess är jag i en djupare dal än mumindalen, yay!
Always look on the bright side of life, asante sana.
Skulle pågar som han finnas i mitt liv skulle mitt liv endast bestå av toppar.
Ligister e supersmugi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida