Dålig tjej

Stanna hemma tills jag får pengar den 25 var tanken, men icke.
Drar till bussen om tio o möter Antonia på stan för att dricka bärs o leka manlig.
Ursäktar det hela med att Hammarby tog första steget mot allsvenskan -14 igår när dom vann
mot Sirius i en träningsmatch igår, woop woop!!
Eller är det när man börjar ursäkta sitt drickande som man uppfattas som alkoholist?!
Aja, en eller två öl gör la inte så mycket.
Stannade ju faktiskt hemma igår.
Så lite duktig är jag allt:D:D:D:D
Man kan verkligen se min unhappiness i denna bild.
Vettefanken om min engelska var på topp där men äh..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida