Forever alene

Om typ två, tre dagar (vet inte vad det är för dag idag, livet som arbetslös ni vet) är
det alla ♥-dag som alla stressar upp sig inför.
Alla med en respektive får typ ultrapanik för man måste ju visa på facebook, insta etc. att
man o ens boo är så lyckliga och så söta.
Vet man om att man är lycklig i ett förhållande behöver man inte bekräftelse från andra.
Asså visst om man förlovar sig, klarre man ska visa det.
Dock lite väl klyschigt att förlova sig den 14 februari.
Skulle hellre förlova mig idag. Fettisdagen och jag är en true fatso at heart.
Nej men sen sitter alla singlar o klagar på facebook eller lägger ut halvseriösa kontaktannonser.
Ba aah jag söker alla hjärtans dag-date, betalar allt enda kravet ha bigga boobs tiep.
Men varför bry sig om en dag som endast finns till för att vi lever i ett konsumtionsamhälle.
Varför krävs det att man ska köpa smycken, choklar och blommor för att visa att ens kärlek är äkta?
Och varför krävs det en bild på facebook?
Jag tycker det är skämmigt, visserligen hatar jag romantik så det har säkerligen med det att göra.
Men liksom när jag skaffar nästa poike *hostnärjagärtyp78oharenafotenigravenhost*
då kommer all kärlek visas bakom stängda dörrar.
Asså visst det är skitgulligt o asbra på alla sätt o vis att va kär o det är bland det
bästa man kan uppleva i denna tragiska värld folk kallar livet.
Men det är ju fucking obehagligt o fult.
Ba nu ska vi hålla handen för att visa att we belong together.
När jag var tillsammans med mitt kära ex höll vi handen once.
Sjuuuuk känsla, hahah på riktigt.
Ingen visste liksom om oss (trodde jag) så att gå på stan med flätade nävar nej fan, rysningar
längs ryggraden..
Neeh jag kommer bojkotta alla hjärtans dag till dagen jag dör.
Tror jag ja, nästa år kommer jag väl sitta här o baa åååh jag vill också uppleva kärlek just once more.
Iaf årets alla hjärtans dag skulle firas på blodcentralen.
Men madre mias blod är inte längre önskvärt så vi ska dra till ica maxi o köpa bröd istället hahah.
JA jag måste åka till ica maxi för att få frukost, livet som intolerant är inte kul.
På riktigt, fick jag ändra nåt i mitt liv skulle det vara att ta bort min "sjukdom".
Skitsamma hur ful jag är, hur mycket jag hatar snoken min intoleransen är det värsta jag veeeet.:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida