Ful

Det finns en sak jag kommer sakna när jag flyttar ifrån den här
gudsförgätna stad o det är fan folket.
Alltså jag menar inget taskigt och jag anser inte mig själv vara nån jävla
guds gåva till killar.
Men fan vad fula alla är.
På riktigt!! Visserligen finns det fula människor i sthlm, självklart.
Men inte av samma kaliber som finns i v-ås.
Vi borde sannerligen (eller inte jag då och den befolkningen som ser bra ut) få
pris för fulheten i denna stad och kringliggande orter, vars bondebefolkning
räknar sig som västeråsare.
Man ba bor du i Hökåsen är du INTE från Västerås.
Bondjävel.
Förövrigt så har helgen mest varit blaha.
Utgångarna var la kul men finns ju minst tio andra som varit betydligt roligare.
Men snart är det bara en månad tills jag drar på kryssning så hoppas
det blir kul iaf.
Annars har man slösat typ 1500 på nåt tråkigt.
Aja bästa med helgen var pengarna man drog in!!
Ganska tjill ändå att fira sin födelsedag en månad senare för då är alla
tidigare födelsedagspengar slut sedan länge.
Dock kommer de pengar jag fick idag ta slut inom en vecka typ, har iofs satt
shoppingförbud till den 13 mars då jag far till huvudstaden.
Men jag är inte duktig med pengar.
Och jag kanske måste köpa hårfärg innan dess, min utväxt är fan inte att leka med asså.
Men tjao.
Fråga mig inte varför jag tar mig på tutten.
Antar att jag försöker få nån form av action och eftersom jag inte är önskvärd
får man va lite innovativ.
Haha euw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida