Hyper

Jag får panik.
Mitt liv just nu är bland det tråkigaste jag någonsin har upplevt.
Asså visst, för att komma in på den utbildningen jag vill krävs det att jag studerar.
Men fy fan vad tråkigt det är!!!!
Håller på att upplösas i små små små atomer eller va man nu är uppbyggd utav av.
Jag vill göra något med mitt liv!!
Resa utomlands, skaffa pojkvän, klippa av mig håret, gå upp 30 kilo, bli man.
Asså vad som helst!
Eller okej inte vad som helst, jag har ingen lust till någon av sakerna jag nämnde men ändå.
Poängen framgår väl.
Jag vill ha pengar också och jag vill slippa spendera mina pengar på tråkiga böcker.
Livet som student är fan inte kul.:/:/:/:/:/:/
Aja, imorgon är en ny dag. Fredag till och med, tjiho!:D
Skall spendera den med brodern och mamma. Sen blir det födelsedagsfirande på söndag
och stan på lördag. Allt med familjen.
Mina bästa. Vissa umgås med kompisar, Melinda umgås med familia:)
Typ första bilden som fick pryda min blogg.
Fager verkligen mimi:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida