Les chats

Jag är trött o hungrig...:(
Liksom what else is new?
Nej, men inatt fick jag nada sömn. Vaknade av ett sörplande ljud o får el panico.
Ser min katt stå typ två meter ifrån o dricker från en vas/kruka/blomförvaringstjosan hejvilt.
För det första, det kan inte vara särskilt nyttigt att dricka
blomvatten. Nu är inte jag någon människa med gröna fingrar
så ta inte mitt uttalande hundra procent seriöst men rent konkret så låter det inte
superhälsosamt.
För det andra dom har en vattenskål med bra vatten i. Man behöver inte väcka mig
mitt i natten för att man slafsar i sig vatten.
Inte bra för hjärtat, jag fick ju för mig att det stod nån fluktare i något hörn liksom!
Dock tror jag att problemet ligger i att dom har fått en ny vattenskål och
mina katter har lite drag av asperger. Så när dom får nåt nytt pajar deras rutiner.
Jag är iaf en rutinmänniska så jag blir kaiko när något inte är som jag förväntar
mig. Och man blir ju, som bekant, som man umgås!:)
Och nu menar inte jag att jag har asperger, jag har undersökt mig o är relativt frisk;););)
Iaf det slutade med att jag sov med stängd dörr, w000t 19 o sover med öppen dörr?
NERD. Nej men ninni går i taket om jag stänger dörren, vilket hon även gjorde inatt.
Dock flippar hon inne i mitt rum också.
Ska knöla in sig under min soffa och glider runt på rygg därinne. Supertrevligt
mitt i natten verkligen.
Sen har hon börjat öppna mina byrålådor och tar ut kläder.
En dag kom jag hem, då låg det tre tröjor på golvet.
Slutsatsen blir skaffa friska katter.
Mina är totalt dumma i huvudet vilket kan vara kul ibland, men jag vill
ha mina blommor ifred.
Ofantligt intressant inlägg om mina katter men what t o do?!
Det är dom jag spenderar mest tid med om dagarn a:):):):)
Fast imorn ska jag spendera dagen med mama, har jag bestämt s en får jag la
se om hon är up for it.
Borde kanske ägna tid åt chompisar o så, men har typ två-tre st bara o en ska jag träffa
i helgen så vem bryr sig?!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida