No sleepin'

Såhär glad är jag över att mitt rum luktar hamburgare...
En köksfläkt skulle fan va nice ibland.
Får la lukta på mitt påslakan alternativt katten hela natten, så jag inte börjar drömma om hamburgare o dregla i sömnen. Det vore nasty:)
Imorn ska jag bryta mitt shoppingförbud, inte bra.
Men jag behöver en jacka medan jag fortfarande har pengar kvar.
Får iofs pengar nästa vecka men måste köpa böcker för det. Tjiho, askul att köpa skolböcker för 1000 spänn.
Men men, livet kunde vart värre I guess...:):):)
Förresten ignorera sniglarna som sitter på den plats där ögonbrynen egentligen ska sitta.
Buskunge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida