We gonna party like it's 3012 tonight

Woopdelidoo, taggelitagga fredag!!!!
Ska snart in o duscha, måste bara släppa in lilla Clara först.
Sen ska jag dränka fejjan i smink o blir allmänt vacker.
Eller ah, tjecka läget på televisionen måste jag ju också göra.
Kim Kardashian gifter sig ju i dagens avsnitt, visserligen har jag redan sett
det en gång men whatevaaa''
Ikväll blir det iaf utgång med två av mina rara flickebarn.
Har bra dricka, så borde bli redigt full men inte redlös höhöhö;)
Och om jag blir det så får jag la lära mig att hålla käften.
Det kan ju inte vara så svårt eller?!
Jag har faktiskt grundat bra med mat. Kinamat mums hihih :3
Visst gör man så? Det ska typ likna en katt tror jag maa:D
Skrämde förresten en farbror på stan idag.
Har jättedåligt samvete, hoppas han inte fick en mindre hjärtattack eller nåt.
:(:(
Gubben liten..
Bra grammatiiiik.
Såhär properlookin' va jag häromdagen. BRA kvalle...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida