Woop

Sista dagen på en helvetesmånad, woopdido!!!:)
Fredag imorn, tjill. Tänkte att jag skulle se lite fresh ut imorn då jag
förhoppningsvis skall festa, om inte Fanny har tänkt sig lördag.
Men då får hon allt tänka om!
Nej men iaf, så jag solade idag o känner mig sönderbränd. Fattar inte.
Solade i samma solarium som jag solade i för två dagar sen och utan olja, så varför
i helvete ska jag bränna stussen och axlarna o en fläck i pannan?
Jaja, får hoppas att jag fick lite färg i alla fall annars får jag väl se ut som ett ghost.
What to do liksom?
Blev med hund idag förresten!!:):)
Han heter Chester och är en liten liten mops, asgullig om jag får säga det själv;)
Och nu kom jag precis på att jag glömde köpa en sak, fasiken.......
Gud vad jag låter som en töntig unge, det är jag inte.
Jag är cool som fan, jag dricker alkohol varje helg o umgås med det motsatta könet.
Eller okej, jag ljög om pojkarna....:(
Nu ska jag käka.
Kyss o smek.
Som rubriken sa, woop woop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida