13 juni

Alltså idag tänkte jag gå iväg o sola men det går la inte då Gud storgråter.
Och imorn går min lillebror ut trean, äre meningen att jag ska skråla om blomstertider som
kommer i spöregn?!
Lilla rara Gud, slut nu thank you.
Jag måste verkligen ta mig till solariet imorn iaf.
Det är ju midsommar om en vecka och inte fan vill jag trippa omkring som en blekfis inte :(
Och i det här vädret kan man ju inte sola utomhus heller.
Var ju hemma i måndags och skulle kolla fotboll.
Fint väder osv.
Frös ju fan ihjäl o snåla som vi är så satt vi på Östra och blev dränkta.
Förlorade matchen gjorde vi å.
Kul dag. Så jag och mamma drog till donken och åt innan vi drog hem.
Hey miss fatty, min viktnedgång är ju uppfuckad.
Har gått ner två kilo men nu står det still.
Dock beror det på all alkohol och fyllekäk jag har proppat i mig så får la skylla mig själv.
Men helgen blir nykter iaf!:D
För från och med midsommar så är det fest nonstop i typ en månad framåt.
Woj livet som tonåring är hårt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida