Open for business

Hola compadre.
Efter typ två månader öppnade jag bloggen igen.
Herregud, jag är en obehaglig person.
Jag glömde mitt lösen så jag har inte heller kunnat kolla bloggen.
Och asså hahhahah. Jag vettefanken vad som är mitt problem.
Det braiga med mig är att mitt minne är likt en guldfisk(s).
Jag hade glömt totalt det deppmode jag befann mig i för två månader sen.
Antar att det betyder att jag är frisk woop woop!
Sitter just nu och väntar på att skatten ska komma in på mitt konto.
Skulle behöva det till på måndag då jag åker hem.
Men får la se, ska ju iaf få det innan midsommar.
Hur som haver, i helgen står utgång på schemat. Eller först ska jag fira en trött student.
Det är fan inte glammigt att ta studenten 2013, 2012 däremot, ouff.
Tror det blir förfest på stan så kan gå förbi bmb och sneblicka alla från min årskull.
I'm better than you.
Nee men det blir säkert tjll, får ju gratis mat och vem tackar nej till det lix?!
Studenten är ju en stor dag för alla inblandade, eller?
Nu ska jag sova på ballen ett tag, så vi får la höras.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida