Oy vey

Gäspar så jag gråter och känner mig allmänt opepp på livet.
Det är typ onsdag idag (?) och jag borde läsa i min fula företagsekonomibok
men jag vill inte :(
Borde städa mitt rum men vill inte. Och förresten ingen ska någonsin befinna sig
på mitt rum förutom la familia och dom får fasiken stå ut!
Midsommar om två dagar, har inte den blekaste om vad jag ska göra.
I värsta fall får man la åka hem och sova utan sju sorters blommor under kudden och yada.
Men jag vet iaf vilka jag ska va med och det är väl lite bra :))
Förresten brukar midsommar va dåligt planerad, det dyker alltid upp nåt under dan.
Aja ska väl ta tag i pluggandet även om jag hellre vill sola.
Jag är inte så här blek iaf (tror jag)!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida