We are the kids with the hungry hearts

Jag är på pickalurven och blogg.se fuckar ur.....
Inte roligt.
Skrev nyss värsta djupa inlägget (jo, tjena) o sen ba poff gone.
Men vad göra?
Just nu väntar jag på en polis (asså en polare, så dra ut på ooo i polis jag väntar inte på oink oink gris)
Och när hon dyker upp som gubben i lådan så ska vi hinka bärtz och sen kolla Leo.
Dock får jag väl kasta nån blick på Jacob ibland.
Livet är ack så hårt!! :/
Iaf ikväll är kvällen då jag inte fuckar ur, då jag ska upp tidigt imorn o luncha en klassis!
Men imorn blire nog lite mer drag!
Dock ska jag tinkleliwinka nu!
Ciao :*
såhär gulliga ska vi bli ikväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida