*****

Idag smällde jag sönder min tå i en tröskel så nu hänger den där som en jävla köttslamsa.
Skitnice, går som om jag skitit på mig.
Ont så in i helvete gör det också och får ha blandade plåster på så det blir fult.
Man kan inte mixa mumin med blixten, punkt.
Och alltså jag bara hatar den här dagen.
Skulle gått ut och gå med mamma eftersom fettet som sitter på min kropp
är otroligt oattraktivt och allmänt äckligt. Men det kunde
jag ju inte göra eftersom tån sitter där och gör ont.
Så vi drog istället till mormor och morfar och fläskade på ännu mer.
Kommer sitta som en spritfet fläskpadda i ett hörn och äta kladdkakesmet med händerna
om jag inte tar tag i mitt liv.
Jag borde måla mina naglar också eftersom det ser ut som om dom genomgått
sju svåra år.
Men det kan jag ju inte heller göra eftersom tåhelvetet prompt skulle in i tröskeln.
Stavar man det ens så?
Min svenska har blivit så ofantligt dålig pga alla efterblivna människor som finns
i min närhet.
Jävligt mycket offence.
Men jag skiter i. Behöver ju inte kunna svenska för att äta kladdkaka såatteh.
Tja.
Varför ser jag inte ut såhär?
Här hade jag också köttslamsor, dock på ett annat ställe, men jag var
fan så mycket fräschare.
Det är vinterhelvetet antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida