För jag vill känna på din kropp hela natten.. Bus

Woop woop, idag ska jag ut på ännu ett bussäventyr.
Dock ska jag bara åka i ca fyrtio minuter idag!!
Nee men ska till erikslund o sola med Emmaaaa:D
Gratis är gott.
Ska dessutom köpa tuggummi. Har varit utan sen lördag, SKANDAL!!!
Har fått knarka tandkräm o halstabletter.
För dumhuve som jag är glömmer jag bort att köpa tuggumi när jag handlar.
Men är man lite bakom flötet så är man.
Och jag är gullig ändå! Hmpf;)
Nån kanske tycker det?
Ni vet bara inte vem. Int jag heller iofs men fuck it.
Dagen till ära ser jag ut som en luffare. Det är jag och Rasmus:D:D
Och Allan Edwall, min idol!!!!
Men liksom, vem bryr sig? Inte jag.
I helgen blir det nyktert förresten. Har kanske redan informerat om detta men så är
fallet iaf. Ska ju snart supa skallen av mig så känner att jag måste tagga ner.
Alkis vid 19 inte okej. Det kan komma några år senare.
Nee nu måste jag käka halsis, tjing!!!!!
Jak vill bli blond igen:( :(: :(:(:(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida