Hurtbulle

HEJ BLOGGEN:D
Idag, ouff, vad hurtig jag har varit typ.
Nee men var och simmade med Emma idag.
Dock simmade vi bara i en timme men det är väl lite bra iaf?
Har fan inte simmat sen jag gick i tvåan så lite cred förtjänar jag allt mimi:D
Sen tog jag apostlahästarna hem. Super!!!!
Hur jag tog mig dit är en berättelse jag håller för mig själv hmpf...
Jag råkade dock fucka upp lite i solariet så I'm sorry, men det är inte helt
mitt fel faktiskt.
Iaf imorn ska jag åka hem!!!!!!:):):):):):)
Avis ellä?
Ska även köpa hårfärg, hur sköööönt?
Äntligen kan jag färga min utväxt, dock kommer det inte ske förrän på söndag typ.
Kan inte gå ut med typ nytvättat hår.
Att ha slickat hår är fult som faen.
Och alla muppar som försöker intala sig om att det är åh så fint och oh how fashion.
NEJ.
Nu tjillar jag iaf med livet på Gideonsberg, astjilllllllll.
Väntar på besked om bröd så jag har ett otroligt intressant liv.
Nä:D
Men jag är ju inte ful iaf.
Jävligt fin bild från en jävligt blöt kväll.

Kommentarer
Postat av: Sundare nu!

Det är väl bra att simma en timme? Det tycker iaf jag. :)

Svar: Jaa lite bra är det väl. Bättre än inget alls iaf:)
melinda


URL: http://sundast.se @ 2013-03-12 @ 16:55:41

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida