Min hjärtevän

Idag fyller min största kärlek år!!♥
Det firade jag med att köpa glass o va allmänt tjock.
Hatar att va fet men har la ingen självkontroll så då blir det lätt så, ack och ve.
Åt spicy igår med flickorna och det är nog inte heller bra för figuren, fast
samtidigt så är det stark så lite nyttigt kanske?
Vem vet, vem bryr sig.
Sparar in på några kalorier i helgen eftersom jag inte ska supa.
Dock ska jag ut nästa helg o sen kryssning om typ tre veckor och påsk på det.
Asså det är inte attraktivt att va en lång köttbulle.
Eller är det dom man kallar järp?
Jag tycker det låter mest som en fågel och eftersom dom är obehagliga varelser
vill jag inte gärna se ut om en.
Trodde förresten att våren hade kommit men nej.
Fuck it.
Jag glider runt i vårjacka ändå, det är fasiken mars.
Dock frös jag ihjäl igår, men det kompenserar jag med att dra o sola senare.
Borde egentligen inte sola, tre ggr i veckan är la inte hälsosamt.
Men inget med mig är hälsosamt.
Och dyker det upp cancer får jag bry mig då.
Har dock fått fula leverfläckar i ansiket.
Asattraktiv.
Som sagt, bajen blir 116 idag och om en månad är det dags för seriestart.
Can't wait, hihi ful men ah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida