Söndag

Woho fredag idag dååå.
Ska som sagt ut med folk idag,
Kan bli kul, kan bli pest.
Mitt humör är sisådär (haha fult ord), nej men deppen/ångesten börjar avta
så förhoppningsvis blir kvällen bra.
Annars kör vi repris från -11 då jag grina varje fylla, fattar inte
att jag fick umgås med folk då.
Men aja, börjar väl inse att livet är inte nattsvart och totalt jävla onödigt.
Så jag hoppas att jag mår bra inom en månad.
Jag får se det positiva i livet helt enkelt!
Typ den här veckan så är det ju nästan vår.
Och i måndags gjorde jag min femte tatuering, bara åtta kvar sen har jag kladdat
klart på kroppen min.
Tänkte pierca mig igår men kände att det var onödigt att öka infektionsrisken ytterligare.
Har dock aldrig haft problem med tatueringar men man ska la va försiktig.
Kände också att jag inte ville lägga runt 500 spänn
bara för att jag skulle va lite mer nöjd med mig själv.
Men förhoppningsvis har jag gjort klart öronen innan sommaren.
Sen ska jag fnula på om jag ska göra bröstvårtan men jag är livrädd.
Så det lär ske när jag är 40 hahah.
Nu ska jag mata ankor. Försöker komma över min fobi men det är fan inte lätt.
Sen blire hem o fläska till mig och sen börja fixa mig.
Synes banynes i dimman tjooooo.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida