Söndagshäng fast lördag

Softilerar just nu framför Scooby Doo och förargas över att mina smaklökar inte fungerar...
Till och med Mer var smaklöst o då är det fan illa:(
Och igår var jag kalasfull!
Tyckte jag ändå var relativt nykter igår, men ack vad fel jag hade!!
Kommer ihåg ungefär halva kvällen, men yolo liksom;)
Så länge man har kul så får man ha minnesluckor. Men bakisheten har jag i stort sett sluppit.
Kände mig helt skakig o illamående när jag vaknade men tog alvedon direkt när jag kom hem så nu mår jag!!
Jo man tackar:))
Jag hatar att jag låter som världens gubbe så nu skiter jag i det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida