Tagg

Idag är jag inte ful och tjock, tjihoo:D
Och idag är det fredag dessutom.
Hur nice?
Jag vill egentligen gå och sola, men känner inte för
att vara kräfta ikväll så skiteriii.
Ska snart in o duscha och sen dra till ica och tjacka mat typ.
Borde egentligen stanna hemma idag och plugga. Men eftersom jag troligtvis
ska vara hemma nästa helg så känns inte det som ett alternativ.
Nykter tre veckor är inte för mig liksom.
Ikväll ska jag till bjurhovda tror jag och än är jag inte skräckslagen.
Hatar 92an mest av allt.
Dock slipper jag åka dit själv denna gång, hoppas det iaf.
Annars får jag väl en panikattack som det mongo jag är.
Jaja.
Ikväll ska jag bli dyngrak. Det var mycket längesen. Även om jag var kalasfull
för typ två veckor sen så var det inte niz.
Kommer ju knappt ihåg kvällen såatteh.
Blir väl att knäppa första snart skulle jag tro.
Så vi hörs!!!!!!!!!:)
Gullig mupp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida