Bitter

Det är alldeles för varmt i mitt rum men jag är rädd för att det ska komma in harkrankar eller harskrankar, whatstheirface, o va allmänt läskiga.
Dock kanske dom inte har börjat leva än men jag tänker inte riskera nåt!
Visserligen är jag jättevarm pga att jag har mjukisar på mig men vill inte ta av mig för har fått för mig att grannen kan se mig (fast det är omöjligt) o då vill inte jag ligga där med gumpen i vädret.
Och ärligt, who can blame me?
För övrigt tittar jag på ett program om penisar som är felopererade. Intressant! Eller??!
Programledaren verkar tycka det iaf..
Nu ska jag glo på Sheldon och önska att han var min vän!
Nightynight g's! :):):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida