Bitterfitta till max

Alltså jag låter som en förvuxen fjortisjaevel med aggressionsproblem på denna blogg.
Inte konstigt att jag kan räkna mina polers på en hand!
Och att pojkar springer när jag kommer är inte längre ett mysterium.
Igår solade jag :D:D:D:D:D
Fick nada färg och ser fortfarande ut som en isbjörn på grönbete, men får la
låtsas att jag är brownie.
Idag var tanken att jag skulle ut med lilla Emma, men min nos har satt stopp för det.
Känner mig tyyyyyp förkyld och har ingen lust att dra ut idag och bli sjukare.
Då det står lokalfest på schemat nästa fredag.
Känner mig som 15 igen, ni vet när party var spännande and such?
Ack värmeland.
Sitter just nu och väntar in solen, så jag kan sola på ballen lite innan jag ska göra nåt med livet.
Har jag otur hinner solen gå i moln innan den kommer till min lilla balkong.
Dagar som denna ska man ha en trädgård eller inga gränser.
Ba strippa på en allmän gräsmatta, vem bryr sig?!
Grannarna hatar mig ändå, men jag hatar dom också.
Nyinflyttade som glor. Man ba har du inte sett nån som ser bra ut eller?
Fuckface.
Nej men grannar är rara. Ska kanske ta och lära mig vilka som bor i min trapp.
Vet typ två och den ena är död, så henne måste jag ju inte hälsa på iaf.
Booyah, nee man ska inte roa sig på de dödas bekostnad.
Tja.
Kör en liten tbt fast det är fredag, buse.
90's kids festar med tvivelaktiga personer.
Snygga kepor liksom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida