Nån dag i maj

Idag är jag för jävla blek. Har inte solat på över en vecka och det syns!
Men jag har typ inga pengar till att sola och det är cirkus 10 dagar tills pengarna rullar in.
Vad göra?!
Köpa solpiller vill jag också göra men int fan har jag 200 spänn.
ÅÅÅÅH jag får panik.
Och alla dryga människor som säger att jag kan sola utomhus.
Ja, det KAN jag göra men jag väljer att inte göra det.
Då det tar sepelänge innan nåt händer.
Dessutom är det relativt svårt att få en jämn bränna utomhus.
För jag vill inte flasha mig inför mina grannar, dom tycker jag är konstig ändå.
Man måste ju inte spä på deras fördomar ytterligare lixxx.
Sitter och lyssnar på låtar jag lyssnade på 2010, asså det är tre år sen!
Jag är för gammal.
Snart tar dom små 94orna studenten (ja, jag må vara 94a men inte en av de små).
Det har typ gått ett år sen jag tog studenten.
Vad fan har jag gjort under detta år?
Inte ett jävla dugg.
Eller jo, druckit alkohol och kört lite carpe fucking diem eller yolo som man säger nu.
Jag får panik och måste göra nåt med mitt liv.
Men fuckfaces vill inte ha såna som mig på sitt jobb.
But why?!
Det kan ju inte bli annat än katastrof.
Nej fan, jag borde stannat i skolan. Gått om gymnasiet eller nåt.
Arbetsmarknaden suger.
Jag hade tänkt lägga ut en bild från fredagens utgång men den var hemsk så suck it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida