Tvivelaktigt

Rockade en tvärfet ombre (hombre, ombré, homo etc.) häromdagen.
Kände mig one of a kind i mitt nya fina hår :D:D:D
såjeflaunikasså.
Nee men detta är resultatet av att färga håret lila om man är brunett.
Färgen fäster inte på det vanliga håret så man måste bleka skiten ur sin utväxt o
se ut som hej kom och hjälp mig i nån dag.
Tur som fanken man haver en keps!
Tack och lov ser jag numera ut såhär!
Visst facet är horror men det kan man ju inte färga. Och jag har några
färgfläckar här och var men det försvinner la nån gång.
Jag ser hellre ut såhär än som ovan faktiskt.
Ni kanske har andra åsikter men jag skiter iiiii!
Pössen :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida