Sportlov

Ganska trist att jobba på en skola som har sportlov fast man själv inte får ha det😕
Spenderade min dag genom att klättra på bord, klippa ut bilder på Alfons och spendera lite kvalitetstid med kopiatorn.
Om det fanns dödsstraff på om man har kopierat för många papper så hade jag varit död för längesen.
Tur att det inte är så!
På eftermiddagen lekte jag vuxen och betalde räkningar och beställde biljetter till storstaden.
Känns ganska surt att vara framme halv tio när intervjun börjar elva men äh, va ska man göra?
Får hänga på starbucks o leka hipp istället 💃
Medan man väntar på att kopiatorn ska spotta ut sisådär 400 papper kan man ta selfies!
Känner verkligen att jag gör mig förtjänt av min lön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida