Läggdags

Hej:)
Nu ska jag snart borsta tänderna och sen gå och lägga mig. Slipper i alla fall skolan imorgon, men istället så måste jag till läkaren. Har haft ont i mitt knä i två veckor typ, väldigt bekvämt liksom;) Nej men hoppas att det är bara någon inflammation så jag får antibiotika mot det och sen är det bra!
Kommer dock inte ha sån tur, det har jag aldrig haha. Uppdateringen imorgon kommer inte va bra. Ska till läkaren  halv tio, sen ner på stan och sen på kvällen är det match. Men ska försöka med minst tre inlägg iaf.

Förresten så hade jag besöksrekord idag! 214 unika sist jag kollade, hoppas ni stannar.
Ha det bra♥

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida