Sämst uppdatering jag vet:(

Hej!
Sitter just nu i min säng och typ sover.. Är verkligen skittrött samtidigt som jag fryser ihjäl! Alltså det är ju galet kallt ute. Usch snart vinter:(
Iaf idag så har jag vart i skolan och sen gått på stan med Fanny efter skolan. Fick ju studiebidraget idag så behövde köpa något. Det blev en parfym bara, måste spara lite pengar till annat också. Om ni fattar vad jag menar;) Nej men vi satt mest på random platser och gömde oss för random folk. Haha hatar att jag känner typ halva Västerås och har skämt ut mig inför halva Västerås. Men det är smällar man får ta hahaha ful..
Imorgon är det i alla fall FREDAG! Och fredag betyder fest så det är nice. Men kommer inte blogga mycket imorgon heller tyvärr.
Fast kommer nog hinna blogga på morgonen och efter skolan. Ska försöka med det iaf:)
Men nu orkar jag inte skriva mer, ska ändå snart sova. Ni får ha det så bra♥

Kram

Kommentarer
Postat av: brander

älskar din design och ditt hår :D är det löshår eller ditt riktiga ;b ?


URL: http://branderof.blogg.se/ @ 2010-10-01 @ 18:20:28
Postat av: Daniella

Gud vad cool header. Hur gör man en sån där rosett?


URL: http://alleinad.webblogg.se/ @ 2010-10-02 @ 12:19:40
Postat av: steffi

hej , fin blogg du har , besök gärna min blogg och släng in några kommentarer :)

PS.gillar din blogg och din desing <3


URL: http://steffilatina.blogg.se/ @ 2010-10-02 @ 14:47:00

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida