Grab somebody sexy, tell'em hey!

Hejhej! Är på asbra humör idag!:) Vet inte varför haha har till o med fått IG på spanska nationella men det orkar jag inte bry mig om. Ska ändå fixa upp mitt betyg nästa vecka. Iaf så känns allt så lätt just nu fast jag har tusen saker att göra. Aja gjorde två redovisningar idag och vet ni vad?! Gjorde ett arbete på typ en halvtimme och fick VG!:O Haha fick även VG på två av dom spanska nationella men IG på två haha. Aja ska snart äta och sen plugga järnet. Ska göra klart minst två uppgifter. Wish me luck!;)

Asgammal bild men jag saknar mitt blonda hår.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida