Godnatt!

Nu ska jag snart gå och tvätta bort sminket och sen kolla på någon film. Vet dock inte vilket ännu men jag hittar väl någon. Börjar halv nio imorgon så jag behöver inte gå upp förrän klockan 7, värsta sovmorgonen ju;)
Har förresten bara två lektioner så slutar vid tolv, ska nog gå och sola efter skolan tror jag.
Men vi hörs imorgon:)

Godnatt

Hahah först såg jag skitbitchig ut på bilden, men sen när jag redigerade den så ser det ut som jag har värsta ledsna puppyeyesen. Antar att mitt inre kom fram på bilden;) Nej jag skojja..

Kommentarer
Postat av: stine

jeg liker bloggen din den er veldig bra

Kommenter tilbake


URL: http://stinnnne.blogg.no @ 2010-08-30 @ 15:21:11

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida