I like it when we goes to extremes

Kom hem från stan för någon timme sen men har inte riktigt orkat uppdatera. Jag vet att jag sa att jag skulle uppdatera mera, men det verkar inte gå så bra haha! Iaf var nere på stan idag med Fanny och Alexandra och planerade morgondagen. Som jag sa tidigare så ska jag alltså iväg till skogen och tälta, så uppdateringen blir dålig imorgon kväll och torsdag morgon. Men jag ska i alla fall försöka ta många bilder som jag kan lägga upp här på bloggen.
Ska snart lägga en ansiktsmask, måla naglarna och äta lite. Så vi hörs lite senare, med bl.a. en dagens outfit.

Kram


Hahah fin bild från i lördags. Vi var uppe på en byggnadsställning och klättrade mitt i natten:)
(Bild tagen av André)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida