1 månad kvar!

Hej!
Sitter just nu i min soffa och bara degar, mår smått illa bara för att jag har tvingat i mig för mycket godis men men;) Det var gott ändå liksom haha. Skolan idag var chill, slutade kvart i tolv och drog hem direkt efter det! Ska snart börja plugga lite:( Har en uppgift som måste in imorgon! Orka att jag alltid gör saker i sista minuten haha.
Förresten så snöar det ute.. Mindre kul alltså. Eller snön gillar jag men det är såå jävla kallt ju:O Fattar inte... Aja tur att man har får på fötterna då;)
Hörs när jag har pluggat klart!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida