Äntligen fredag!

Godmorgon!
Vaknade för en halvtimme sen och ska snart äta frukost. Orkar egentligen inte äta något men det är fest ikväll så måste;) Sen ska jag duscha ifall vattnet har börjat funka och vid fem ungefär så drar jag iväg till Fanny.
Ska försöka plugga lite spanska innan jag drar, men tror inte jag hinner med det haha!
Förresten hittade en "ny" artist igår men kan inte bestämma mig för ifall han är bra eller dålig. Vad tycker ni?:)

Simon Norrsveden- Utan ett ord:


Kram

Haha fin bild på mig och Fanny som jag tog från Andrés facebook!

Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt fin blogg :)


URL: http://emiliijahliiindh.blogg.se/ @ 2010-11-05 @ 13:52:04

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida