dÅligt....

JagärvärldensdåligastemänniskapåattuppdateraminhalvtattigabloggJAGvet! Och förlåt för det men jag känner mig som typ sirap haha eller nej men känner mig seg i alla fall;) Sitter just nu och väntar på mat. Är såklart hungrig, vad annars liksom? Nej men idag händer inget alls, så jävla skönt faktiskt.
Imorgon ska jag nog också bara ta det lugnt och sen på fredag blir det fest:D Hoppas att det kommer massa randoms. Älskar nytt folk faktiskt! Eller så länge dom inte går på rudbeck så äre lugnt haha. Nej men jag har nog skämt ut mig för halva min skola redan pga hur jag festar och det räcker nu;)
Skriver mer senare nu ska jag fortsätta längta efter mat!

Kram

Är relativt ful i mössa men äh! Tycker mina svarta ögon väger upp mössans fulhet:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida