Fordi du tar' mig tættere på himmelen♥

Hej!
Kom hem från skolan/stan för ett tag sen och har nyss ätit. Fick sluta en timme tidigare idag, alltid nice;)
Sen efter stan så letade jag och mamma skor, visar i ett annat inlägg vilka jag köpte!
Just nu kollar jag på How I Met Your Mother, efter det ska jag nog plugga. Måste skriva ett tal till imorgon. Vill inte, vill inte, vill inte. Hatar att prata inför folk hehehehuehoe;) Ah fast ne..
Vet inte riktigt vad mer jag ska skriva, men nu känner jag iaf att jag har blogglust igen!:)
Så...

Kram

Kommentarer
Postat av: sofie

fråga något i min frågestund?

www.nattstad.se/sofiecesarino



fin blogg! kram sofie :)


URL: http://www.nattstad.se/sofiecesarino @ 2010-11-10 @ 18:38:27

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida