Hot cocoa

Hej:)
Kom hem från skolan för ungefär en timme sen, ska dock tillbaka dit typ ett för att göra en no-labb:(
Kollar just nu på våra bästa år och dricker varm choklad. Alltså det är ju typ istid ute!:O
Fryser ihjäl så fort man går ut.
Iaf min helg var knas... Vill verkligen varna alla hur jävla lätt det är att fastna i ett drogmissbruk och hur vanligt det är bland ungdomar idag med droger.
Tack och lov är inte jag fast! Känner dock folk som är det, nämner självklart inga namn som ni kanske förstår.
Aja bloggar när jag kommer hem från skolan igen, nu ska jag plugga lite!

Kram

Kommentarer
Postat av: Jazzmine

Fin header :)


URL: http://jazzminedahl.blogg.se/ @ 2010-11-29 @ 19:47:10
Postat av: kevin bäckström

rolig blog du har :)


URL: http://kiwipojken.blogspot.com/ @ 2010-11-30 @ 05:33:20

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida