Jag kan börja om

Hej!
Vet att jag inte har bloggat på flera dagar men har inte haft någon ork:( Denna helg har jag mest städat, ska måla om mitt rum imorgon:) Lägger upp före och efterbilder när allt är klart!
Igår åkte jag dock till Fanny och kollade cupfinalen med henne, Tobias och Robin. Tyvärr förlorade bajen men det behöver vi inte gå in på mer;)
Sen drog vi till Marcus ett tag men somnade typ för det var så tråkigt så vi drog hem till Fanny typ tolv.
Just nu sitter jag och degar. Är skittrött, somnade fem imorse och gick upp ett inte kul:(
Ska snart fortsätta städa eller ah, ska bara ta ut min byrå och bokhylla sen är jag klar!
Men vi hörs lite senare!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida