Gnällinlägg!!!!!!!!

Hej igen!
Nu ska jag faktiskt sova. Orkar inte vara vaken längre, är både fysiskt och psykiskt utmattad. Är så jävla trött på skolan så det är inte sant. Och imorgon har jag dessutom en no-redovisning (kan inte ett skit kan jag ju tillägga;)) Fick ett skavsår när jag var ute och gick så nu dunkar och svider hela min häl, väldigt bekvämt. Får se om jag ens kan gå imorgon!
Förresten så är killar vidriga, ingen nyhet direkt haha. Men är bara så grymt jävla trött på dom och allt dom gör. Och allt bara händer mig. Jag förstår verkligen inte varför!
Egentligen har det inte hänt något allvarligt, är bara så less på allt och alla. Får se ifall jag bloggar imorgon.
Men ni får ha det bra så bloggar jag någon gång i alla fall!♥

Godnatt

Jag går bredvid men halkar efter jag orkar inte springa mer
försökt att visa dig med blicken men det är inte mig du ser

Kommentarer
Postat av: elin

så fin bild! =)

händer hos dig i helgen då?


URL: http://elinsofieulander.blogg.se/ @ 2010-10-09 @ 20:06:56

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida