On my way

Hejhej förlåt att jag knappt bloggade igår men dagen ba försvann haha! Men idag blir det bättre bloggning, ska försöka iaf:) Om en timme ungefär ska jag iväg med mamma till skolan för jag har utvecklingssamtal. Fattar dock inte varför för både jag och mamma vet exakt hur jag ligger till.. Men det är väl nödvändigt eller nåt. Idag hade jag för övrigt bara två lektioner och imorn är jag ledig haha värd första vecka. Just ja ska göra mitt första nationella på fredag om jag hinner! Hoppas på det iaf, vill bara klara av alla nationella prov och sen få sommarlov:D Längtar galet!

Source:We♥it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida