Sometimes late at night..

Hejhej asdålig uppdatering idag men har faktiskt inte varit hemma sen kvart över sju imorse. Iaf vaknade fem i sju så stressade som fan för att hinna till skolan. Såg ut som ett drägg men kom i tid iaf;) Hade prov i typ tre timmar idag och hade jag pluggat? Nej haha men fick kolla i boken så det var tjill ändå! Gick och käkade spicy med flickorna tre på lunchen sen tillbaks till skolan för att fortsätta provet haha. Sen blev det en jäävligt långpromenad på idrotten sen in till stan snabbt för att möta upp fanny, alexandra och ksenija och fixa lite saker. Sen stack jag och fanny till ikea och sen hem till henne. Tjillade där ett tag och pluggade(!) hahha ovanligt;)
Drog till hammarby och träffade jocke och marcus trevligt,trevligt även fast dom är småbarn haha:) Sen ut igen i snöstorm för att träffa sonny och jakob:) Awkward stämning men äh. Drog hem typ halv tio sen kollade jag på big brother ofc;) Och nu ska jag sova!
God natt!


Edit: Det här inlägget skulle upp igår halv tolv men mitt internet fucka ur så kunde inte lägga upp det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida