Why try to make I unhappy?

Galet hur mycket jag hatar mina bihålor just nu! Liksom vad gör dom för mening egentligen? Dom värker ju bara... Känns som om något försöker ta sig ut ur mitt huvud, typ en alien eller nåt hahah kul eller?:( Och smärtstillande funkar inte och inte antibiotika skit... Haha ful jag är när jag gnäller! Men det gör seriöst grymt ont. Ni som haft bihåleinflammation förstår min smärta. Och idag har jag gjort absolut noll. Eller ah pluggade lite inför ventileringen på fredag hahha går inte bra kan jag ju säga. Är skitnervös, vet dock ej varför. Men har aldrig gjort en ventilering förr. Men det går säkert bra:) Nu ska jag snart sova, börjar åtta imorn. Efter skolan blir det troligtvis stan ett tag, tjill! Så vet inte hur bloggningen blir imorn men äh. Ni överlever en dag utan mig eller hehe?;) Söt chey som leker stor:$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida