I detta nu


R-r-r-roligt att bilden är hemsk i stort format men jag är la go ändå!!
I alla fall så ska jag snart dra mig in till stan.
Min mor orkar inte laga mat så hon tvingar mig att äta ute.
Hua!
Annars dåra?
Jag borde tagga till nyår men det gör jag icke.
Vettefan vart jag ska eller vem jag ska va med.
Vet dock vad jag ska äta, alltid något:):)
På tal om ingenting så är det första dagen på veckan som jag har rediga
byxor på mig, congratz ellä?!
One-piece var ett dåligt köp.
1500 på att se ut som en gigantisk bebis.
Men samtidigt är ju det vad jag är, så logiken
blir upp och ner hur jag än vrider o vänder på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida